søndag 25. august 2013

Nyinnflyttet

Hei.

Da er jeg tilbake på nett og fått kommet i orden i ny leilighet. Jeg startet i jobb dagen etter vi ankom Bodø. Der ble jeg godt tatt i mot fra første stund. Skal jobbe på SFO like ved der vi bor i 50% stilling en stund utover høsten.
Vi har fått fylt inn skapene og fått ting på plass. Har vært å bestilt sofa og to stoler som kommer om to uker og fikk 2 puffer og et salongbord til å starte med.

Skal legge ut litt bilder av leiligheten når det har kommet litt mer på plass :-)

Noen bilder fra syden:
Meg og verdens beste lillesøster <3

Sandstrand <3


Bilde fra en av showkveldene.


Lollo (''hotellmaskoten'') satt og vinket farvel på reisedagen

Soloppgangen kvart over 7 reisedagen. Nydelig!

To bilder av meg.


Noen showbilder til.


Skal gjøre litt praktiske ting nå før det blir å finne senga etter hvert og lade opp til ny arbeidsuke :-)
Ny uke nye muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar