onsdag 9. oktober 2013

Lite oppdateringer for en stund

Hei.
Vi mistet nettet i helgen. Derfor blir det lite å se av meg framover til vi får bestilt og ordnet selv.
Holder også på å vurdere å flytte bloggen over til blogg.no. Artigere om hvem som helst kan kommentere på bloggen min :-) Jeg plages litt me blogspot og design for tiden, med at jeg ikke helt blir fornøyd med instillingene og slikt... Så da kanskje jeg kommer sterkere tilbake med ny blogg :-D Tenker å legge over noen av innleggene fra denne bloggen over til den nye. Kanskje det blir noen tilbakeblikk også ^^ :-). Linker til bloggen når jeg er tilbake på nett og får blogget aktivt igjen! ♡
Ha en fin dag og høstferie for den som har det :-) Jeg har fri på torsdag og hel arbeidsdag på fredag, klager ikke på å få jobbe med barna mine og kollegene mine på SFO i ferien ♡♥♡ Bytter ikke den muligheten med noe! :-)
Beklager om det er noen skriveleifer her.. Det er noe herk å blogge fra mobilen og får ikke med meg alle feilene. Har prøvd å se etter de og rettet dem jeg har sett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar