lørdag 21. september 2013

Drømmehuset..

Hei.
Da ble det helg. Noe som var veldig godt. Var veldig godt å få hjem kjæresten min etter 5 dager uten han. Også kom det møbler på torsdag kvelden, som skal monteres i helgen. Ellers blir det bare å slappe av etter en lang uke for oss begge. Jeg startet i ny jobb og han har vært ut på tur. Det tar på å starte i jobb, legge seg om kvelden for å må sove for å må opp om noen timer for å få noen timer søvn osv. Sov dårlig på slutten av uken når jeg viste jeg la meg litt seint og burde få noen timer søvn.

Kommer hjem fra Europris med en pose full av garn <3 Nå skal jeg starte på årets julegaver og neste års prosjekter <3 Garn på salg! ... Da mister man hue og hamstringen tar over.. Heldigvis blir det sånn kun når det er salg og man sparer hundrevis av kroner :-D Da er det verd det!

Dette er posens innhold av garn. Det er til flere gensere, puter og julegaver. Gleder meg til å starte opp produksjonen :-D <3 Dette er livet!

Snart ferdig med denne lua.
Da blir det å produsere litt gensere framover. Gleder meg <3

Ellers har begynt å se litt på hus. Er så fengende med sånne oppussingsprogram så blir helt revet med. Har sittet nå i noen dager og tegnet drømmehuset mitt. Fant et på mesterhus sine sider. Huset som heter NORA (LINK) er utgangspunkt. Grunnflaten er vel rundt 140 km^2. Helt perfekt som jeg ønsker meg det, også er alt på et plan.


Det jeg har litt i fokus er å ha åpen stue/ kjøkkenløsning og goood plass! Vaskerom med egen inngang og oppbevaringsplass og dør så man også kan gå rett inn på badet. Stor gang og store fine soverom så det er plass til oppbevaringsplass. Vil ikke ha alt for stort hus, men viktig hvordan jeg får utnyttet plassen og enkle smarte løsninger.

Gleder meg til å se om dette blir en virkelighet en gang :-) <3

Ha en god helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar