tirsdag 24. september 2013

Travle tider og late dager

Hei. God tirsdag. Selv om innlegget kommer litt sent.

Fikk en koselig helg når farmor var her <3 Og ellers slappet vi bare av og kose oss sammen. Er ikke noe nytt å melde. Annet enn at høsten er kommet for fult. Veldig fint å se på solen som skinner på høsttrærne.
Siden hun ene renholderen på skolen er sykmeldt skal jeg jobbe ekstra denne uken. Det vil si at hver dag blir fra 08:00-16:30 = Lange slitsomme dager. Kjente det i dag. Går og er halvveis forkjølet, solen stekte og det var kaldt i luften i dag og lang dag på jobb så siste halvtimen på jobb gikk jeg med en skikkelig hodepine. Tok smertestillende med en gang jeg kom hjem og la meg litt på sofaen. Skulle ikke få sove i natt så ble litt lite søvn oppå det hele. Kjenner det nå igjen når smertestillende gikk ut i kveld. Så nå blir det rett til sengs å prøve å få en god natt søvn før ny dag i morgen.

I kveld fikk jeg bakt mer brød som skal i fryseren etter hvert. Hjemmebakt brød <3 Må være det beste som finnes! Så luftig og godt. Ryr heller ikke fra hverandre :-D
 Fikk prøvd silikon brødformer fra clas ohlson. Kjempegode å bake med. Null problem å gjøre ren!

Dette været møtte meg i utgangsdøra kvart på 8 i morges. Kaaldt og fint høstvær. Måtte ta noen bilder på farten til jobb.

Disse bildene er tatt med mobilen: 

Noen av helgens strikkeprosjekter ble omsider ferdig :-D Tømmer lageret for UFOer (uferdige objekter, uttrykk som brukes for strikkeprosjekter som blir startet på men blir lagt til side for en periode) og restegarn. Før det blir å starte på de store artige prosjektene <3

Men nå blir det natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar