søndag 15. september 2013

Klar for ny uke.

Hei.
I helgen har vi ikke gjort så mye. Eneste at Martin har vært på førstehjelp- og badevaktkurs gjennom Nordlandsbadet, så nå er det bare å håpe at han får jobbe der litt fremover. Også er alt pakket og klart for at Martin skal dra på tur gjennom skolen denne uken. Han drar i morgen tidlig og kommer ikke hjem før fredag. Så jeg blir litt hjemme alene til farmor kommer på besøk onsdag. Gleder meg til å få besøk <3

Jeg har fått gjort unna litt husarbeid så nå kan en ny uke komme. Klesvask og koppvask er gjort unna, bakt brød til en ny uke så da er det bare litt siste opprydning som gjenstår før farmor kommer :-) <3

I går kveld koste vi oss med jordbær og hadde tent lys og så på TV. Koselig lørdagskveld <3

En redigering jeg gjorde.

Ellers, på hobbyfronten begynner det å bli sokker snart. Har begynt på selve hælen på sokkene.
Fant ut det var like greit å strikke begge sokkene samtidig. Med min gullfiskhukommelse,
er jeg nå sikker på at begge sokkene blir like.

Snakk om å ha flere baller i lufta samtidig. Har nå 4 prosjekter på pinnene. Klarer ikke la være å gjøre ferdig et før jeg starter på et nytt et.. Jaja sånn går det. Det positive er at det minker med garn i lageret som betyr at jeg snart kan begynne å kjøpe garn igjen :-D Har flere planer utover høsten og mot jul, så gleder meg på å få prøve flere prosjekter.

Nå er det tid for kveldsmat. <3 Smaker bra med nybakt brød :-) Redigerte en ny header samtidig. Med bilder av ting i leiligheten :-)


Ha en fin kveld! Her blir det TVkos og høydepunktet åndenes makt etter hvert :-) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar