søndag 8. september 2013

♡ Nye uke nye muligheter ♡

Hei.

Nå er helgen over og jeg er klar for en ny uke med nye muligheter og gjøremål. Det er ikke så mye som skjer denne uken. Blir å jobbe.

I helgen fikk jeg unna et strikkeprosjekt, kommet langt på et annet. Støvsugde og vasket alle rom til helgen, vasket vinduer så vi faktisk ser ut!, og gjort unna noe klesvask. Ellers har helgen gått fort som vanlig.

Etter jeg rakte opp alt når jeg kom halvveis på pannebåndet jeg startet på sist helg fikk jeg omsider bestemt meg i går hvordan jeg ville ha det og la opp en gang til. Nå er det ferdig og jeg ble omsider fornøyd <3

En gang bonde, alltid bonde. Jeg har lenge tenkt på om jeg skulle ha pannebånd eller lue inspirert av oppskrift fra bondebladet en gang. Nå ble det. Jeg fikk det faktisk til, noe jeg trodde skulle bli mer vanskelig også siden jeg ville ha det i mariusmønsteret. Det er strikket i strømpegarn, og er koksgrå og ceriserosa.
Også er jeg godt i gang og snart ferdig med mariusdress.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar