onsdag 25. september 2013

Frostnatt!

Hei.

Da ble det nesten rett over til vinter.. I natt var første frost-natten. Jeg våknet til en graderstokken like over null. Plenen og trærne utenfor var hvitt. Kunstgressbanen jeg går forbi hver morgen var vertfall ikke grønn i dag og sandkassen på skolen tinte heldigvis utover dagen. Flere av kollegene mine skrapte is av rutene på bilen før de dro på jobb.
Fra forrige uke da jeg våknet til 17 grader og godt og varmt i været også i dag til 2 grader og frost. For en overgang.. Jeg kunne nå fått litt lenger tid til å kle på meg og omstille meg da..
Sola varmer fortsatt litt utpå dagen, som gjør godt :-)
Men ser ut for at jeg holder på å bli forkjøla så her er det bare å kle på seg litt ekstra for her har vi ikke tenkt å bli syk. Fant frem skjerfet mitt i dag gitt.
Er vel heller ikke lenge til jeg finner frem ullundertøy. Fikk heldigvis ferdig ullsokkene mine i går kveld :-D Det var godt å ha det i dag! Så nå blir det bare å bruke ullgenser, lue/pannebånd og ullsokker utover. Her skal ingen fryse, hoste å nyse ;-) ..

Men nå blir det natta her gitt. Å lade opp til en lang dag i morgen med 6 timer vasking også noen timer på SFO. Det er bare onsdag enda.. Kjenner det skal bli godt med helg. Kjenner det tar på å vaske. Så spent på morgendagen.. Er vel både hodepine og vond rygg som lengter etter sofaen i morgen på ettermiddagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar