mandag 30. september 2013

Hvor tok formen vei?

Hei.
Nå ligger jeg bare på sofaen. Lurer på om det blir å ta noe smertestillende etter hvert. Formen er virkelig ikke på topp. Gikk forsåvidt greit på jobb i dag, og vi var ute etter maten, men når jeg kom hjem var jeg helt skutt og bare dormer nå. Har fått skrevet inn litt ting som skjer framover for både meg og Martin i den nye skoledagboken min. Så har fått noen ting i orden nå.
Ellers drikker jeg te med honning og knasker repsils i håp om å bli bedre i halsen og strikker
mens jeg er tullet inn i ullpledd og ser på 71 grader nord :-D <3 Noe tidsfordriv
må jeg ha når jeg ikke er i form til å gjøre så mye.
Gleder meg til onsdag :-D Fikk telefon ned på klasserommet mitt i dag om jeg
kunne være vikar på onsdag :-D Wihii det jeg har ventet på en stund. Skal være i 1.klasse
eller 3.klasse så blir spennende å se hvilke fag jeg skal ha.

Her kommer en liten oppsummering av september måned:
Bilde 1 og 2: Månedens bakverk. Muffins og brød.
Bilde 3: Er fra jeg lærte meg og ta buss i Bodø og kjøpte busskort.
Bilde 4: Været i den siste tiden.
Bilde 5 og 6: Hamstret garn på salg og noen ferdige prosjekter. Ferdig med flere også!
Bilde 7: Tegning av mitt drømmehus. Siden jeg har holdt på å drømme og tegnet litt denne måneden.

Ha en fin kveld og uke videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar