fredag 27. september 2013

Elsker jobben min!

Hei.
Fikk en artig dag på jobb i dag. Startet med litt vaskejobb. Siste dagen for denne gang, som gjorde godt :-) Er helt utslitt etter ei uke med vasking når jeg ikke er vant det..
Når jeg startet på SFOen i dag, laget jeg ferdig himmelsk lapskaus (fruktsalat) og ordnet klar kyllingsalat til høstsprell, som er noe vi har noen ganger i året på SFOen, der vi gjør litt mer enn bare det daglige. I dag ble det skikkelig fest med god kyllingsalat og himmelsk lapskaus og is til dessert og etterpå ble det grønnsaksdisco (for å kalle det noe) :-D Kjempeartig. Gikk veldig mye i mgp jr sangene fra i år, the fox og gagnam style :-P Moro likevel <3 Alle var med og hoppet og danset og lo :-) Artig å se barna når de kjenner igjen sangene. Jeg var med og rigget til så satte på musikken før de kom inn. Da startet vi med the fox til de kom inn for å få alle med og få opp stemningen. Alle ble gira og hev seg ut på dansegulvet. Kjempeartig å se når 50 unger står og hopper og synger :-D <3 For en glede!
Elsker jobben min og alle barna mine og ikke minst kollegene mine <3 Er blitt så godt mottatt her nede av både lærere, andre ansatte og elevene :-) Foreløbig håper jeg å få jobbe videre utover også, noe jeg enda får :-) Vet så godt hva jeg skal fortsette å jobbe med i framtiden og hvilken utdanning jeg skal ta :-D Det beste er at ingen dag er lik <3

Nå er det avslapping på sofaen med strikking i hendene og litt sjokolade på bordet. Ser på TV/ litt fotball og bare koser oss. Ble godt med helg nå! Skal bruke helgen til å bli frisk, siden jeg er litt forkjølet, slappe av og gjøre litt husarbeid :-)

Har ikke noen bilder fra dagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar